Sveriges sämsta bloggare, jag vet :D

Jag har verkligen inte varit duktig på att blogga den senaste tiden. Men ska försöka göra en liten snabb uppdatering.

Måndag:
Åkte ekerö linjen med mammas familj och Andreas :D Åt god buffe, drack slush, handlade i taxfreen. Blev 2mascaror fick en eyeliner på köpet :D Köpte massa daim jag ska ha under sängen i en låda under sängen på
Gotland ifall jag får abstinens...

När vi kom hem hyrde vi den skumma filmen Shutter Island (patient 67) den var läskig och bra men väldigt skum. Har lånat boken av pappa som heter de som står i parantes :D


Ny mascara


Läskig tant från filmen

Tisdag
Vaknade hemma hos mojjan. Vi pratade lite om hur vi ska packa inför Gotland. Hon har fått ansvar över att göra alla Ghost grejer rena och jag mina kläder rena. Ett bra upplägg tycker jag då de tar tid att tvätta Ghosts alla 7566 täcken, 4503 benlindor, 345 paddar och 394532 schabrak (självklart överdriver jag med siffrorna för att väcka er uppmärksamhet).

Vi hämtade några täcken mamma lämnat in på lagning. Sedan åkte vi till Granngården för att kolla lite ridkläder. De blev en spray man sprutar på täcket för att hålla väta bättre och sedan hästsalva. Vi åkte istället till hästshoppen :D Där hittade jag ett par ridbyxor. Blev överlycklig att jag kunde ha barnstorlek för då blev de billigare :D Ibland har man tur att man har korta ben!!! Mamma köpte något men har fått minnesförlust så kommer inte ihåg vad? JOOO boots och nosludd :D

Sen var jag även i stallet en sväng och red Ghost nere på stora ridbanan. Mamma tittade en stund och tyckte hans bakbens verksamhet verkligen blivit bättre :D Så Saras råd hjälpte verkligen! Travade mest, red över bommar, galopperade utan stigbyglar en stund. Ah ungefär så!!!

Efter stallet gjorde jag mig iordning för kräftis hemma hos Linn! Det var MYYS <3


Så här ser kräftor ut för er som inte vet de...

Onsdag (idag)

Vaknade hos Andreas älskling <3 Fick skjus till tandläkaren :D Hade inte ett hål så långt ögat kan nå :) Men tandsten så ska dit på fredag och skrapa bort de :( Men skönt att få lite vitare tänder :D Anledningen att jag  får tandsten är att jag missbrukar kaffe...

Efter tandläkaren gick jag till stallet. Red ut med mamma och Alexis en sväng i skogen. Sedan plockade vi iordning lite tvätt. Åkte hem och gjorde toast.

Jag skulle även kolla lite om vi hade ngt jag behövde ta med till Gotland från förådet. Så jag fick öppna både Bugsy och Windys kistor :´( Usch de var jobbigt att se deras grejor igen men jag känner att dom fått sin frid och Ghost behöver låna deras grejer lite. Jag tror inte dom blir ledsna för dom vet att jag tänker på dem varje dag och alltid kommer älska dem <3<3<3<3



Windy <3


Bugsy <3

Har precis chattat med Sara så de blir till att gå upp tidigt och ha hoppträning imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0