Söndag

Har varit här en vecka nu och rutinerna är inprintade i huvudet nu typ. Det är inte heller så jobbigt att gå upp tidigt heller och jag saknar inte "hemma" längre. De är kvällarna som är värst när man är själv uppe på rummet. Är ju liksom van att ha sällskap i sängen och allt sådant. Men snart glömmer jag väll bort de också.

Man äter de man bjuds på, har inte ens tänkt säga att jag är vegetarian de är bara äta och vara glad. När det är matdags är man ändå så hungrig så man funderar inte över vad de är för djur som ligger på tallriken heller.

Idag har man inte jobbat så mycket utan haft ledigt nästan. Tagit hand och ridit Karamell, mockat hennes lilla fålla hon går i nu. Hon ska bli smal nu när hon kommer ridas mycket så hon går i en liten rasthage typ :D

Idag red jag henne på ridbanan. Red 20 intensiva minuter i alla gångarter. Hoppade en upphöjdbom några gånger i trav, de var skoj :)

Har även gjort iordning en box till Ghost. Ströade den och skrubbade krubba och vattenkopp så se om killen blir nöjd <3 Har tom lagt in hö och kraft så jag slipper hålla på med de i natt när han kommer!!! Hoppas resan i lastbilen går bra nu. Håll tummarna allihopa, vill verkligen ha honom hit.

Har även skrittat fram en häst (Laika) till Lisa. Sedan har alla fem 3åringar fått prova på skrittmaskinen igen :D Ska vänja Ghost att gå i den så fort som möjligt...




Kommentarer
Postat av: katarina granqvist

Har skickat iväg Ghost kl. 18.00 från Vigelsjö idag, kl. 20.00 går färjan så han är framme kl. 24.00 ca, det var väldigt lugnt och lätt att lasta honom..Anna ,Lamis och Michelle hade gjort honom så ren och fin..

Vi hörs!

2010-08-22 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0