Ponnyn är här!

Åh min söta lille ponnyponke kom inatt :D Och han hade även lite presenter med sig. Massa badlakan, godis och veckorevyn :D



Vänd på skallen, men se vilka snälla ridelever jag har hemma <3

Idag tycker jag dagen har gott sakta, kan bero på att jag var uppe väldigt länge inatt och sen när jag gick och la mig kunde jag inte somna ändå...

Vi har fikat rätt mycket också så tiden har bara runnit iväg så de blev ett sent avslut idag också kändes de som :D Har ridit ut 2hästar idag. Laika och Britney, sedan red jag Karamell på banan. Jag har även ridit min underbara ponny.

Red Ghost vääldigt kravlöst, typ mysred <3. Men han var fin och bjöd på ändå. När jag skritttade av honom visade jag gården. Hästen är rädd för traktorer som står still ;)

Nu har jag precis duschat och äter godis Lamis och Michelle skickat med till mig.

I veckorevyn fick man med massa tuggummin som smakar skit gott. Först är de hallonsmak och sedan shiftar de över och blir mint :D

Förutom ridit 4hästar idag har jag även ledtränat en 3åring (Triss). Vi gick i vattenpölar och över små hinder :D 

Puss och fnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0