Morgondagen

Efter vår middag hade vi möte med Lisa vad som skulle hända imorgon förmiddag när inte hon är på gården.

Vi ska lastträna lite hästar, flytta 2åringarna vi hämtade idag till en ny flock med 1åringar. Jag ska rida Britney igen och sedan skulle vi ta lunch.

Imorgon börjar sista ridlägret också och håller på fram till söndag tror jag. Så de lär bli lite fjordingar som ska hämtas från skogen också imorgon. Saknat lille Karamell <3

Just nu laddar jag lite bilder från kameran. Har ändå ingenting att göra, känns lite beiget och gå och lägga sig innan åtta? De lär ju bli ändring med de sen när Ghost är här får då kommer jag ju rida den här tiden nu på kvällen...


Asså bilderna går sjukt långsamt att ladda upp till datorn så orkar inte vänta så jag publicerar de här inlägget nu istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0