Full rulle här på Sindarve

Hallåhej!

Idag har de varit fullt ös här :) Nejdå rätt lugnt ändå.

Idag på morgonen flyttade vi 2åringarna  från igår till en hage med 1åringar lite längre bort. Igår tog de lång tid att gå hem med dom för att de var rädda för får och liknande längst vägen. Idag tog de lång tid för de stackars små var jätte ömma i sina små hovar efter hovslagaren igår.

När vi sedan kom hem så red vi ett pass i ridhuset och jag fick Britney  idag igen. Fick en helt annan sett att se henne idag. Hon var jätte fin. Men hon provade ju såklart att stoppa i början men idag hade jag spö så hon blev chokad. Fick order att vara vääldigt tydlig vad jag ville när jag red och de gick bra tyckte jag. Kunde reglera tempo och sånt. Dock ingen galopp idag, kanske får prova på de imorgon, vem vet?

Efter ridningen hade vi lite fika. Mockade hagar  och satt in lite hästar i skrittmaskinen . Tog in alla treåringar som är 5st, 3st ponnysar och 2halvblod. Transport tränade alla. De gick bra ingen dummade sig. Förutom Prillan jag hade hon vägrade backa ur transporten så fick verkligen visa vad jag ville.

Vi longerade 3åringarna och Lisa hängde på ponnysarna. Vi mätte halvbloden. Den ena var 167cm och den andra 166cm. Stora killar de där :O

Sedan så sopade jag av i stallet och vid 16 slutade jag. Fast följde med Lisa på "banhoppningsträning" så har inte varit hemma ikväll. Utan kom hem för ca 1timme sedan. Har ätit lite kvällsmat och duschat. Väntar på att min älskling ska ringa <3

Idag har jag längtat hem jätte mycket. 3:e dagen, 3:e veckan och 3:e månaden ska vara värst tydligen. Bita ihop och never give up!!!





Från öland. Jag ser gravid ut i den dära tröjan :O


Ibland fastnar jag inte på bild :(


Hjärtat och jag <3 Haha kameran fick sättas på en stock över vattnet :O


Kommentarer
Postat av: Gabbe

HAHA min tröja Frida!? :O:O xD Den vill jag ju ha tillbaka xD xD xD



o inte ska du va sån där inte :( Jag ska försöka att inte skriva så mkt om Anton :) hihi

Hoppas du trivs där nere även om du får psykbryt :)

<3

2010-08-20 @ 23:06:58
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/
Postat av: Gabbe

jag kom o tänka på min tröja när jag såg din randiga xD ^^

2010-08-20 @ 23:07:24
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0