Dagarna rullar på!

Dagarna rullar på här på Gotland.

Idag har hovslagaren varit här så har varit mycket jobb med att flytta hästar från hagar och till hagar. Vi har även ströat upp lite boxar i nya stallet.

Har ridit Laika idag och de gick bra, hittade knapparna mycket fortare än förra gången <3 Gillar henne jätte mycket, synd att hon är sto bara annars skulle hon få följa med hem!

Innan middagen red jag Ghost på ridbanan och efter middagen städade jag lite i sadelkammaren och gjorde iordning hans hoppsadel. Hoppträning imorgon om jag vågar :P haha!!!

Igår flyttade vi också lite hästar hitan och ditan. Red ut Britney med Lisa och Surprice! Jobbade Ghost på ridbanan lite!

I söndags
Red jag och Lisa ut på Myran och Pippi. Sedan red jag fram Suprice till Lisa och Lisa red fram Brave till mig. Hämtade en fjordning Turbo från hagen för han skulle flytta. Red även på Ghost under kvällen i ridhuset!!!

Nu är de fångarna på fortet så byebye :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0